jueves, 7 de octubre de 2010

Martxan twitter-a

Hasi dugu masterra, eta hasi gara multimedia munduan barneratzen. Internet-en "sartu" esaten nuen nik lehenago, baina karreran zehar irakasle batek Internet-era "irten" egiten garela esan zigun. Hala ba, mundu berri honetara irten naiz, baina ez egunero kalera irteten naizen segurtasun berarekin, ordea!

Oraingoan twitter-en nabil buru-belarri. Ireki dut kontua. Hainbat twitter-erabiltzaileren jarraitzaile egin naiz, eta nik ere lortu ditut jarraitzaile bakan batzuk. Albiste batzuen berri twitter-aren bitartez izateko aukera izan dut. Hala ere, mila txikikeria daude ulertzen ez ditudanak...

Zergatik mezu batzuetan # delakoa agertzen da? Zer da hori? Talde baten partaideek gai horren inguruan zerbait aipatzean agertzen den ikurra?
Eta nik mezu bat idazten dudanean non agertzen da hori? Nire jarraitzaie direnen orrialdean? Hala nire jarraitzaileek jarraitzen dituzten orrialdeetan? Azken batean, mezu guztiak ez dira "profesionalak" eta nork bere egoera komentatzen du batzuetan... Ai ama! Ez al da errazagoa aurrez-aurreko elkarrizketa???

No hay comentarios:

Publicar un comentario