martes, 5 de abril de 2011

Ardoa, resaka, pizzak

(bai, sagardotegian jarraitzen degu)

(4)-Gaur zu bakarrik kamarera?
(1)-Bai, jende gutxi dago gauean. Bihar eguerdin biok etorriko gea, baina gauean jende gutxi egongo dela ematen du, eta (2) etorriko da.
(3)-Bueno, gaur lasai gaudela ta, guk ere in beharko degu ba parranda pixkat...
(5)-Joder con la "Juanita"... Goguakin etorri zea gaur!
(3)-Lehengo urtian ia astebururo parrandan ateatzen ginan, ta aurten berriz, ez dakit zer dezuten! ¡Vaya juventud!
(4)-Hasi ba, iriki botila!
(1)-Geo afaltzea etortzen dan jendiangatik esango deu, eta zuek ardoa edaten!
...
(4)-Bikote bat dago sarreran, ea afaltzeko tokirik badagon galdezka!
(1)-Banua!
(4)-Piura ederra dute!
(1)-¡Lore-Lore, Macu-Macu!
(5)-Ikusi dezute etorri dan azken pareja?
(1)-Hoixe ari ginen esaten... Aída-koak ematen dutenengatik ai zea ezta?
...
(5)-Bueno, ea lehen bailehen bukatzen degun e! Gaur ez dago ta, jende asko!
(1)-"Juanitak" ere gogo ederra dauka hemengua bukatu ta beste zerbaitekin hasteko...
(5)-Zer? In behar degu ordun! Gaur denok parrandan!
(1)-Bfffff!!! Huele a peligro...
...
(2)-Bazenun garaia! Ze ordu da hau?
(1)-Ez etortzekotan egon naiz ba...
(5)-Hara! Zemuz bukatu genun atzo?
(1)-Hara bestia! Eta zuk?
(6)-¿A qué hora nos fuimos ayer a casa?
(1)-Nik zer dakit ba!
(3)-Ni ederki gogoratzen naiz! Bostetako etxian nintzan!
(1)-Bai, ginkasa oraindik eskutan!
(3)-Gezurra!
(2)-Earra galdu nun nik atzo!
...
(2)-Hasi gea berrize betikoakin! Una silla pa la embarazada ya tendréis... Tripik ere ez zaio nabaritzen eta!
(1)-Nik bai hartuko nukela aulki bat gustora!
(2)-Ibili, ibili!
(5)-Zer? Orain ere hemen exerita?
(1)-Ba bai, eta orain ere zu hemen!
(5)-Gaur ere berriz ere egin beharko deu!
(1)-Baina nola egiten dezu zuk? 6:30tan etxea jun eta gaur 12:30tan deika ai zitzaidan, kalian zegola jada!
(2)-Orain krixton gogua dakat ba!
(5)-Hainbeste aldiz esanda neri ere monoa sartu diazu ba!
(1)-Seguru denak berandu etorriko diala! Oraindik ere eskatzeko eta jateko denbora ere izango degu!
(2)-Baina ze itxura emango degu? Sagardotegiko langiliak eta pizza eskatzen?
(1)-Amonai bidaliko dizkiogu eta kitto!
...
(1)-Ikusten? Denak animatu dira azkenian!
(5)-"Juanita" gerrera jartzen ari da gainera! Begira ardo botilari!
(3)-¡Niño! Honek edaten du gehiena!
(4)-Nik? Bai zea! Ta zuk zer egiten dezu hemen? Ez al zeun jai?
(2)-Azkenian afaltzera jende gehiago omen dator eta...
(5)-Zer, gaur ere berriro atera behar degu?
(1)-Zer? Ezta pentsatu ere! Gainera bihar ere jeiki beharra daukat...
(3)-Zuriai resaka esaten zaio, guapa!
(2)-Egia izango da gerrera zaudela gaur ere!
(3)-Ez, ez! Nik bihar ere dantzara jun behar det eta gaur, etxera!
(1)-Klarooooo! Bihar ikusiko zaitugu ordun, berriz ere ginkasa hartuta!
(2)-Eta nik zuekin jun behar det bazkaltzera bitan maiatzian?
(5)-Krixton goguakin zaude ta!
(1)-Ai ama! A ze panorama!

2 comentarios: